ورود خروج

کیش ایر، چارترکنندگان گران‌فروش را تنبیه کرد

کیش ایر، چارترکنندگان گران‌فروش را تنبیه کرد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از کیش، شرکت هواپیمایی کیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با چارتر کنندگانی که در ایام تعطیلات بهمن بلیت گران به مسافران بفروشند برخورد شدیدی خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است که در راستای تاکیدات ریاست سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین‌های داخلی به منظور لزوم رصد و کنترل قیمت بلیت‌های پروازی و برخورد با چارتر کنندگان گرانفروش، شرکت هواپیمایی کیش را بر آن داشت تا طی اتخاذ تمهیدات لازم نسبت به بررسی وضعیت قیمت بلیت‌های خود در بازار و ابطال سهم پرواز چارتر کنندگان متخلف اقدام نماید.

بدین منظور از دو هفته گذشته، در ابتدا طی ارسال بخشنامه‌ای، تذکرات لازم در جهت صدور بلیت با قیمت مصوب به کلیه چارتر کنندگان و دفاتر مسافرت هوایی طرف قرارداد با شرکت هواپیمایی کیش داده شد و تاکیدات لازم به‌منظور انجام اقدامات تنبیهی درصورت بروز تخلف توسط هریک از دفاتر فروش بلیت به‌عمل آمد.

پس از آن وضعیت نرخ بلیت‌ها  رصد شد که با افزایش قیمت بلیت توسط سه آژانس مواجه و با توجه به اخطار کتبی قبلی، 30 درصد از سهم پرواز چارترکننده باطل، و به آژانس مذکور اعلان شد که درصورت تکرار، سهمیه کامل پرواز نیز باطل خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی در پایان آورده است: این اقدام کیش ایر قطعاً در کنترل نرخ بازار و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان بازار فروش بلیت موثر خواهد بود.

تاریخ درج: 17 بهمن 1397